Etykiety

piątek, 24 czerwca 2016

#48 Tarta z warzywami.

Kochane!
Dziś mam dla was coś troszkę innego niż Włochy, Włochy i Włochy. Myślę, że wyjdzie nam na dobre taka zmiana. :D Powracamy więc do kolejnej kategorii mojego bloga- gotowanie czyli coś co powoduje ogromny uśmiech na mej twarzy! Poranek przy "garach" zdecydowanie mi nie straszny.
Przed wami prosty, szybki i bardzo smakowity przepis na... tartę z warzywami! Tak to naprawdę może smakować obłędnie. :)

Składniki:
-5 jajek
-1,5 szklanki mąki
-3 łyżki oliwy
-dowolne przyprawy, u mnie zazwyczaj pieprz, odrobina soli, zioła prowansalskie, słodka papryka
-2 garści startej Mozzarella lub innego dowolnego :)
-3 łyżki mleka
-dowolne warzywa pokrojone w paseczki/kostkę (papryka, pomidor, szpinak, cebula, brokuły, szparagi...)


Przygotowanie:
z 2 jajek, mąki, oliwy zagniatamy ciasto. Dodajemy przypraw, zagniatamy. Ciasto formujemy w kulkę i wkładamy na 15-20 min do lodówki. Po tym czasie wyjmujemy i rozwałkujemy na wielkość naszej formy pamiętając, że musi starczyć ciasta na boki. Układamy je na formę na papierze do pieczenia. Pieczemy 20 minut w 180 stopniach. W tym czasie w misce mieszamy 3 jajka, ser, mleko, przyprawy i nasze dodatki w postaci warzyw(pamiętajcie, że np. brokuła trzeba chwile podgotować!). Na ostudzone ciasto wylewamy naszą masę i zapiekamy jeszcze 20-30 min w tej samej temperaturze.
GOTOWE! :)







18 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie :) chętnie zrobię ją w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty i fajny przepis, aż sama zjadłabym teraz taką tartę. Wygląda smacznie! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszne jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam formę do tarty i póki co zrobiłam tylko jedną, trzeba to zmienić :) Twoja wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedno z moich ulubionych dań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie jadłam tarty z warzywami. Wygląda apetycznie. Myślę, że kiedyś spróbuje. Już tyle przepisów na mnie czeka, abym je wykonała..:D

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wytrawne tarty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie robiłam tarty sama, chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boziu, jak to pysznie wygląda.... <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda przepysznie!!!
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tarta i to jeszcze z warzywami :D Super blog, będę częściej wpadać. Pozdrawiam :) www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. MNIAM! ♥ No nie kochana masakra, narobiłaś mi takiego smaka.. :)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie wypróbować! :) Wpadaj do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda wspaniale :) Następnym razem koniecznie dodaj zdjęcie jak wygląda w środku po rozkrojeniu ;)

    OdpowiedzUsuń