Etykiety

sobota, 25 listopada 2017

#197 5 miejsc na Sardynii, które zwalą cię z nóg. ;)

Witajcie moi kochani!

Bez bicia od razu na wstępie przyznaję, że Sardynia to jedyny region (nazwijmy ją tak) gdzie nie byłam. Marzy mi się i kusi mnie, ale jakoś nigdy mi na nią nie po drodze. Nie będę umniejszać jej piękności, bo jestem całkowicie pewna o tym, że zachwyca na każdym kroku, ale jakoś... no po prostu zazwyczaj trafiam w zupełnie inne miejsca niż owa Sardynia, ale na pewno powoli zbliżam się do tego, aby poznać z bliska także i ją. :)

Zdarza mi się czasem (często...) przeglądać podróżnicze zdjęcia, ponieważ nawet jeśli byłam gdzieś milion razy, to ciekawi mnie spojrzenie na to miejsce okiem innej osoby. Nigdy nie widuje takich samych kadrów czy takich samych punktów odniesienia i chyba to w podróżowaniu kręci mnie najbardziej. Każdy widzi je inaczej i dla każdego jest zupełnie czymś innym. Czyż to nie jest boskie?!

Dlatego też dziś przygotowałam dla was 3 miejsca na Sardynii, które przyprawią was o szybsze bicie serca. AH!

1. Plaża Cala Luna.
Nie jestem raczej osobą, która lubi spędzać zbyt dużo czasu na plaży, ale rajski piasek, błękit wody i miejsca gdzie nie ma zbyt dużo ludzi, zawsze robią na mnie wrażenie.
Plaża Cala Luna położona jest na wschodnim wybrzeżu wyspy, niedaleko Orosei.
2. Bosa.
Kto kocha małe, kolorowe miasteczka tak jak ja?! Ja jestem ich ogromną fanką! Zdecydowanie wolę je od tych dużych i często przereklamowanych. Uwielbiam gubić się w wąskich uliczkach i siedzieć gdzieś na uboczu obserwując codzienność zwykłych mieszkańców. Bosa byłaby rajem dla każdej osoby, która także to sobie ceni. Oh kręci mi się w głowie od tych kolorów! Bosa znajduje się idealnie po drugiej stronie co wspomniana wyżej plaża.

3. Capo Caccia Alghero.
Czyli przylądek. Nie jest łatwo się tam dostać, bo żeby cieszyć oczy pięknym widokiem, konieczna jest kilkugodzinna wspinaczka! Ale czyż nie warto?! Jestem zakochana w tym miejscu już od jakiegoś czasu. Widok na otwarte morze zawsze mnie uspokaja. W okolicy znajduje się także słynna jaskinia Neptuna i trudno dostępna plaża. Może nie jest łatwo tam dojść, ale z pewnością warto. Na pewno tam kiedyś pojadę.

4. La baia delle Rocce Rosse.
Czyli wybrzeże czerwonych skał. Przyznajcie, że robią wrażenie! Ja patrząc na te zdjęcia mam wrażenie jakbym patrzyła na miejsca znane chociażby z Arizony lub innego odległego i opuszczonego miejsca.
Skały znajdują się niedaleko miasta Arbatax.
5. Isola Budelli.
Czyli jedna z małych wysepek u wybrzeży Sardynii. Marzy ci się odpoczynek na różowej plaży, ale nie masz funduszy, aby wybrać się na Karaiby? Nic straconego, wszystko to czeka na ciebie także w Europie. Przyznam się wam, że choć fanką różu nie jestem, to różowy piasek robi na mnie wrażenie!

(Zdjęcia pochodzą z aplikacji Pinterest)
Które miejsce spodobało wam się najbardziej?

22 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia! Aż chce sie wszystko rzucic i tam jechac <3

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki są nieziemskie 😊 muszę odwiedzić te miejsca ! ☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego! Marzę o tym, aby móc pozwolić sobie na takie podroże.

    OdpowiedzUsuń
  4. tam jest po prostu przepieknie az zapragnełam się tam wybrac!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten róż mnie zaintrygował... byłam już na białej plaży, czarnej, szarej, ale różowej jeszcze nie;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w każde z tych miejsc bym chętnie się udała. <3 na Sardynii też jeszcze nie byłam, ale nie wiem kiedy uda nam się tam wybrać. na razie wróciliśmy z Hiszpanii i chwilowo trzeba trochę w Krakowie posiedzieć, zwłaszcza że urlopu już nie mam. ;<
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz podsyłam mojemu Grzeskowi zapytać
    Czy widział chociaż jedno będąc na Sardynii hahah

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje! Zwalily z nog 😍😍 piekne sa ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne miejsce! z miłą chęcią bym je odwiedziła :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zdjęcia powalają, co dopiero na żywo 🙈

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest absolutny raj na ziemii! Przepiekne widoki i cudowne miejsce ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę magiczne miejsca! Chciałabym je wszystkie zobaczyć ����

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie opadła mi szczęka i próbuje ją podnieść z podłogi heh

    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia z przylądka są takie magiczne. Popadłam właśnie w depresje, czytam ten wpis i widzę za oknem roztopiony śnieg i pluchę, bleee! Pora zbierać doświadczenie i pieniądze na wyprowadzkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. maaatko jak tam jest prześlicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekne zdjecia, naprawde chcialoby sie tam pojechac, bardzo zachecaja :)

    OdpowiedzUsuń