Etykiety

wtorek, 12 kwietnia 2016

#30 Makron ryżowy z warzywami.

Witam was moi ulubieni czytelnicy! :)
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że znalazłam chwilę na odetchnięcie i napisanie do was. Oczywiście piszę i tak bardzo regularnie, ale sama cieszę się na myśl o dodaniu nowego posta, więc mam nadzieję, że odbieracie to chociaż w połowie tak jak ja. :)
Jeśli szukacie przepisu na szybki, smaczny i chyba całkiem zdrowy obiad to zostańcie na dłużej!
Przedstawiam wam makaron ryżowy z warzywkami, mniam.

Składniki:
-słoik plasterków bambusa
-dwie garści makaronu ryżowego
-imbir o długości kilku centymetrów
-duża marchew
-cebula
-sos sojowy
-przyprawy

Przygotowanie:
Na suchej, rozgrzanej patelni przysmażamy bambusa, obrany i posiekany imbir, marchewkę pokrojoną w słupki i cebulę. Dodajemy pieprz, sól i mieszamy aż się przyrumienią. W tym czasie przygotowujemy makaron ryżowy wedle instrukcji na opakowaniu i gotowy dorzucamy na patelnie. Dodajemy 3-4 łyżki sosu sojowego i mieszamy dokładnie. Smażymy jeszcze chwile i nasze proste danie gotowe.:)
Smacznego!



17 komentarzy:

  1. Uwielbiam makaron ryżowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam się, że jeszcze nigdy nie jadłam makaronu ryżowego:D vałość wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. takie dania to ja lubię ! Za to obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pychota :D
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam nigdy czegoś takiego, ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pięknie wygląda jedynie zmieniłabym makaron bo ryżowy niestety mi nie służy :) tzn jakoś mi nie podchodzi choć robiłam go na kilkadziesiąt sposobów :P ale bambusa ubóstwiam jak i resztę składników <3 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. o mniam! wygląda to przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo intrygujące danie :) chyba jutro je wypróbuję :D pozdrawiam serdecznie!
    www.cukiereczky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie pyszności, zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubie różnego typu makarony z warzywami , bardzo szybkie i smaczne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo apetycznie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam makarony, ale ryżowego chyba jeszcze nie miałam okazji spróbować. Tak więc wszystko przede mną. Kiedyś na pewno wykorzystam ten przepis, do jakiegoś obiadu ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń