Etykiety

niedziela, 17 grudnia 2017

#204 Świąteczne prezenty dla Italofila cz.2

Witajcie kochani w połowie grudnia!
Kto pamięta mój zeszłoroczny wpis o najlepszych prezentach na święta jakie możemy podarować miłośnikowi Włoch?
KLIK
W tym roku zrobiłam mały update i znów mam dla was listę kilku rzeczy, które z pewnością spodobają się osobie zakręconej na punkcie Włoch i języka włoskiego!

1. Maszynka do robienia makaronu.
Uwielbiam robić makaron własnoręcznie. Ma on zupełnie inny smak niż taki kupiony w supermarkecie, a przede wszystkim zawsze jest świeży. Nie mam maszynki do robienia makaronu więc wszystko robię ręcznie, ale z całą pewnością nie pogardziłabym taką maszyną. :)
2. Zawieszka z fiatem.
Namiętnie szukam takiej do mojej bransoletki!
3. Nóż dla łasuchów... Czyli specjalny nóż do jedzenia nutelli.
Musicie przyznać, że jest przeuroczy! Cena także.:)
4. Koszulka, która zawsze przypomni o pięknej Italii.

5. Ekspres dla kawy.
Który ucieszy każdego kawosza!
Czy któryś z prezentów szczególnie przypadł wam do gustu?
Znacie kogoś komu by się spodobały? :)

16 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekspres do kawy to ja poproszę pod choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w bielsku moze byś taką zawieszkę znalazła bo mamy sklep dedykowany pod fiata przez to że u nas go produkowali wiele lat :D a ekspresem do kawy to i ja bym na prezent nie pogardziła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak będę w Bielsku to na pewno pójdę zobaczyć. :D

      Usuń
  4. Ekspres do kawy byłby dla mnie idealny <3

    pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne prezenty tematyczne. Porzadny ekspres do kawy to byloby cos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koszulka jest taka piękna, że sama bym ją chciała dostać ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekspres do kawy! Jestem kawoszem i bez kawy nie wyobrazam sobie zycia 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje! Muszę zapamiętać na przyszłość! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe propozycje 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Maszynka do makaronu przecudnie kolorowa... Niech stoi i ładnie wygląda, makaron kupie w sklepie :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wyobrażam sobie życia bez dobrej kawy, a bez ekspresu chyba bym co rano płakała z tęsknoty. Świetna list prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha jakie niektóre zabawne 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. ekspres do kawy ucieszyłby nawet niekawosza, którym jestem - kawa przygotowana z ekspresu dla gosci to klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooooo potrzebuje takiej zawieszki z Fiatem 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, ekspres to mega niesamowita sprawa, a maszynka do makaronu to juz absolutny klasyk ❤️

    OdpowiedzUsuń