Etykiety

niedziela, 3 grudnia 2017

#199 Cinepanettone 2017.

Witajcie w grudniu czyli w miesiącu świątecznych wpisów!
W tamtym roku pisałam wam tak dużo o włoskich zwyczajach, szopkach i prezentach, że sama nie wiem co jeszcze mogłabym dodać, ale pomysły na pewno wkrótce same się pojawią.
Pamiętacie jak pisałam wam o tym czym jest włoskie cinepanettone?
KLIK!
Trudno uwierzyć, że od tego czasu minął już okrągły rok.
Dla nowych osób przypomnę, że cinepanettone to neologizm, który jest w Italii bardzo popularny. Stanowi on połączenie dwóch włoskich słów "Cine"- czyli skrótu od słowa kino i "panettone" czyli drożdżowego ciasta jedzonego w okresie świątecznym.
Cinepanettone oznacza więc cykle włoskich, świątecznych i niezbyt inteligentnych produkcji filmowych, które powstają we Włoszech jedna za drugą.
W tamtym roku pisałam wam już gdzie obejrzeć cinepanettone jeśli chcecie poczuć klimat włoskich słów i, które z nich są najpopularniejsze.
W tym roku dodam wam jeszcze informacje o tym, że i w 2017 nie zabraknie świątecznych produkcji o dość prostackim poczuciu humoru.
Włosi jak zwykle stanęli na wysokości zadania i już za kilkanaście dni na ekranach kin pojawi się film "Super vacanze di Natale", który podsumować ma 35 lat tradycji cinepanettone.
Brzmi interesująco?
Szczerze?
Nie sądzę, ale zobaczcie to sami.
To tylko krótki trailer, ale myślę, że pomoże wam on zrozumieć czemu nazywam cinepanettone prostackim humorem.

No cóż... Jedni oglądają Kevina, a inni cinepanettone. Może w całym tym świątecznym zgiełku nie chodzi o to, aby obejrzeć produkcję na miarę "Lśnienia", ale jedynie o to by przez chwilę się zrelaksować i poczuć magię świąt?
Tylko czy magią świąt można nazwać paradujących nago ludzi nawiązujących do sprośnych sytuacji?
No cóż, zawsze uważałam, że Włosi mają specyficzne poczucie humoru.;)

11 komentarzy:

  1. kurcze faktycznie troche prostackie xD fajny wpis dowiedzialam sie o czymś nowym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ciekawych rzeczy można dowiedzieć się czytając Twoje wpisy ! 😊👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że mamy grudzień, bo zaraz będą święta <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta goła dupa na początku mnie rozwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wpis! Znowu dowiedziałem się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahahahahha tego to się nie spodziewałam 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł, nie slyszalam o tym :) chetnie bym obejrzala jakies takie filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tym jeszcze nie wiedziałam, ciekawe to ��❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiscie niezbyt przyjemnie się to ogląda.. to nie moje poczucie humoru widocznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj to prawda mają BARDZO specyficzne poczucie humoru �� Ale film obejrze i tak z czystej ciekawości ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow skąd Ty bierzesz te wszystkie informacje 💖

    OdpowiedzUsuń