Etykiety

piątek, 5 maja 2017

#154 Najlepsze włoskie blogi modowe.

Witajcie kochani! :)
Pewnie większość z was myśląc o włoskich ulicach dużych miast, od razu myśli o świetnie ubranych, idealnie wyglądających Włochach i Włoszkach. Szczerze powiedziawszy im dalej na południe tym mniej można zobaczyć przestylizowanych ludzi, ale Rzym, Mediolan czy Wenecja zawsze robiły na mnie nie małe wrażenie także ze względu na to jak ubrani chodzą niektórzy ludzie. Zawsze uważałam, że Włosi mają najlepszy styl na świecie. Uwielbiam to, że często niby założą cokolwiek, niby tylko ułożą włosy i niby tylko zarzucą na siebie jakąś tam kurtkę, a mimo to wyglądają perfekcyjnie.

Właśnie z tego względu chciałam wprowadzić wam tutaj troszkę włoskiej mody i przedstawić wam moje ulubione blogi modowe prosto ze słonecznej Italii.

1. Mariano Di Vaio. BLOG
To już całkiem przegrana sprawa jeśli chodzi o utrzymanie zdrowego rozsądku, bo nie wiem czy istnieje ktokolwiek kto może pozostać niewzruszonym wobec uroku Mariano. Mam do niego jeszcze większy sentyment, bo był pierwszym zagranicznym blogerem, którego zaczęłam śledzić wieki temu! On po prostu wygląda zawsze bosko. Do tego wydaje się takim ciepłym człowiekiem. Cała jego rodzinka wydaje się świetna!
2. Chiara Ferragni.  BLOG
Zastanawiałam się czy Chiara powinna się tu znaleźć, bo w końcu kto jej jeszcze nie kojarzy? Jej twarz jest we Włoszech wszędzie. Ostatnia sesja zdjęciowa z Fedezem podbiła moje serce całkowicie i uważam, że są przesłodką parą. Także do Chiary trudno nie mieć sentymentu. Była pierwszą blogerką na tak znaczącą skalę. Nosi proste rzeczy zestawione w niebanalny sposób. Wygląda nonszalancko, młodzieżowo, FAJNIE.
3. Eleonora Petrella.  BLOG
Nie jest tak znana jak powyższa dwójka, ale według mnie jakością zdjęć i stylem wcale od nich nie odbiega. Uwielbiam jej uśmiech, jest całkowicie zaraźliwy. Do tego Mediolan w tle i czuję się jak w niebie przeglądając jej bloga! :)

4. Tommy Rosati. BLOG
No i mamy kolejnego mężczyznę w moim zestawieniu.Tym razem mojego rówieśnika. Uwielbiam jego miejski styl oraz klimatyczne fotki. Ten klimat zdjęć z pewnością jest jego znakiem rozpoznawalnym. :)
5. Diana De Lorenzi.  BLOG
Na blogu Diany mniej mody, a więcej podróży i przepięknych widoków. Autorka pisze, że idzie tam gdzie zaprowadzi ją serce. Nie sposób się z tym nie zgodzić podążając za jej relacjami z wypraw. Do tego teraz i ja mam ochotę odwiedzić wszystkie te miejsca.

Znaliście wcześniej te blogi? Chcielibyście post z moimi ulubionymi włoskimi insta dziewczynami? :)
Trzymajcie się cieplutko! <3

7 komentarzy:

  1. A mi Mediolan zimą kojarzy się z futrami... a tego nie znoszę ;D
    Jakkolwiek Chiara robi dobrą robotę! Lubię podglądać ją na insta, choć ostatnio wydaje mi się być taka zmęczona... ;o
    Pomysłowy post ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. weszłam na ten drugi blog - strasznie wolno sie ładuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze mówiąc śledzę namiętnie tylko polskie blogi ;) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. na włoskie blogi to nawet nie zaglądam bo szczerze ci powiem że "no kapiszi" co oni tam sobie piszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tylko Chiare, ale ogolnie nie sledze zadnych zagranicznych blogow :)

    OdpowiedzUsuń